Jag vill bara pussa alla människor i världen

Verkar som om jag behövde den där sjukan för att komma tillbaka in i mitt grymma flow jag hittade för någon månad sen. Återigen känns allt helt perfekt och jag blir så inspirerad av allt som kommer i min väg. Av mig själv till och med. Det är så himla kul! (Här skulle tio glada smileysar passa perfekt. Men, nej. Nej nej nej.)

Nu känner jag för att ha onsdag eftermiddag och en ledig datasal på skolan, ett par fungerande hörlurar och massa bra musik. Åh så bra det skulle vara. Men min säng, dataljudet och bra musik får duga i krig.

Fast när jag nyligen blev påmind om att vi skulle spendera förmiddagen imorgon på Forsa Folkhögskola kan jag skjuta lite liite på plugget och fortsätta spela lite gitarr istället. Till och med det går BRA idag.


Min skönhet. Vi börjar komma helt okej överens nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0