Mysigt avslut och trevlig start

Skulle avsluta en fruktansvärt lugn helg med den första ridturen på några år. Mysigt var planen, men slutade dock i en ryggskada. Pricken över i:et fick jag magsjuka under natten och har sedan dess varit sängliggandes. Sjukanmälade mig på måndagen och likaså igår. Inte helt underbart. Hoppas jag tillfrisknat helt imorgon så att läkarna vill ta emot mig för att kolla upp ryggen.

Under dessa dagar har jag kollat på en serie med den absolut sämsta undertexten någonsin. Kan nästan ha varit mer smärtsamt att se än att ha magsjuka. Plus ryggskada.

Jag. Vill. Till. Skolan. Nu.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hua :( Hoppas det blir bra med ryggen

2011-02-24 @ 09:55:14
URL: http://sofiahast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0