Gaygalan 2011

På grund av min okontinuerliga sömn de senaste dygnen var natten inte riktigt min att sova. Så jag passade på att kolla på Gaygalan så här tre dagar senare. Så jag kan väl, liksom många andra, komma med mina konstanterande efter galan.

Carina Berg var slående snygg! Ingen nyhet. Ändock.
Deras lilla gest för Mona Sahlin gjorde mig lite rörd (vore nog bäst om jag skyllde på sjukdomen osv osv här.)
Carina var rolig (som alltid) när hon skulle snacka lite med  Erik Saade.
Peter Jöback såg förvånansvärt bra ut med sin nya frilla. Hemskt stilig i långt hår och toffs må jag erkänna (och då är det ett stort steg för mig.)
Birgitta Ohlsson påminde mig om Från A till Ö denna afton. Kan inte riktigt sätta fingret på varför men det var den första tanken som slog mig.
Björn Ulvaeus tog lätt hem priset i kvällens snyggaste outfit. Han verkade även hemskt överväldigad och spänd över reslutatet i kategorin årets homo. "Ooooj...de va kul". Go Björn!
Ulrika Westerlund såg mest onöjd ut över att vära där.
Judit och Judit, ja, dom är ju bara helt underbara.
Men Babbsan fick ju iaf en fin present. En spanjor+man med rosa, stort hår=sant.

Mja. Det var väl det ungefär det. Undra hur fulla alla blev sedan.


Tänkte att en bild kunde liva upp inlägget lite, och vem om inte Björn kunde göra det bättre liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0