Allting känns så bra i skrivande stund

Har haft en sjukt mysig helg som egentligen började redan i torsdags när vi blev lediga tack vare en inställd lektion och en sjuk lärare. Då var jag istället i Delsbo och åt räkmackor med Carro och hennes familj och somnade till en fin film. Fredagen började med morgonsim på badet där jag träffade världens bästa mormor. I det ögonblicket var min helg redan given bra.
Efter lite plugg hos Elina åkte jag till Iggesund för att spendera kvällen med mina coola vänner. Sov på en skön soffa hos Anna och vaknade för att timmen senare åka och kolla på Edinas innebandymatch. En mycket trevlig lördagssysselsättning må jag tillägga.

Resten av helgen har gått åt till lite familjehäng. Eller nä, mycket.

Nu ska jag fortsätta plugga till provet som vi har på tisdag innan det är dags att sova. Imorgon hälsar vi på efterlängtad släkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0