Ett fint 2011

Även om nyårsafton inte blev vad man oftast förväntar sig var det ett helt okej sätt att fira in det nya året på. Det var kul att träffa vänner jag inte sett på några månader.
Och även om jag stod ensam minuten innan tolvslaget, och att jag lämnade champagneflaskan hemma för att den var för tung att ta med och det faktum att alla snålat på raketer, så kändes tolvslaget underbart.

I slutet av varje år intalar man alltid sig själv att nästa år ska bli "så mycket bättre". Och vid det här laget har nog alla lärt sig att, så blir det oftast inte. Inget handlar om vilka löften man ger på nyår, eller vem man pussar på tolvslaget, eller hur man väljer att fira eller inte fira in det nya året. Allt handlar bara om vad man väljer att göra resterande 365 dagar.

Så med den informationen kan jag faktiskt säga att detta år kommer att bli bättre.




Hoppas att de jag bryr mig om har ett fint år framför sig i alla fall. För det har tamigfan jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0