Myskvällar

Även om jag redan innan jag gick på lov haft den inställning att det kommer bli rätt tråkigt, så hann jag med några supermysiga kvällar med fina tjejer.

Bästa Emmy ordnade förra veckan mysigaste spelkvällen med några flickor.



Dagen efter fortsatte myset med Annan då vi spelade något helt annat än sällskapsspel. Efter tvtittande och gnäll spelade vi istället lite gitarr. Gör sakta med säkert små framsteg.

Coolaste Annan i egen hög person.


(Ja. Jag knäppte faktiskt om den här bilden så att min nya stolthet till gitarr skulle synas. Ehe)



Kommentarer
Postat av: Annan

Åh vad jag tycker om att du kallar mig cool, och jag tycker om dig också! WHATUP!

2011-01-07 @ 11:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0