Kan du vara någon annans

Vi kom dit i lagom tid, innan de sade stopp för att det var för mycket folk. Trängde oss i kön till öltältet, gick ensam för att det var för mycket folk för att hitta någon, hittade ett ledigt bord och satt och skrattade, försökte övertala alla att följa med till stan. Vallen, ja ungefär så var det. Blev impulsivt efterfest på Bockarna och fyllekäk på Statoil. Kom hem tidigt, somnade sent och var tacksam över att vara ledig på torsdagen.
I helgen har jag jobbat, men druckit öl och varit på krogen med bästa Pems ändå. Träffat fina Hasselabor och fyllekäkat på möljen med Oskar och David.
Vaknade i bilen hemma i Frigge, skyndade mig hem och sov de få timmarna innan jag skulle jobba. Värt.

Ikväll ska jag mysa med sambon och sova tidigt inför jobb imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0