Varma dagar och nätter

Det har hänt en del sedan sist. Jag har varit på Ljusbacken och lyssnat till bra musik, jobbat bakfull men ändå fått beröm. Jobbat, jobbat och jobbat. Spenderat helgen på årets stämma. Den var fin. Som den oftast är. Första dagen var jag lättirriterad, andra dagen var förfesten bäst och jag somnade innan det bar iväg, vaknade klockan 04 men åkte till stämman ändå. Somnade msyigt halv nio på morgonen. Trots de två halvdana dagarna så gjorde söndagen att stämman blev som den ska vara ändå. Drack vin på en filt innan vi bytta till tak efter en liten regnskur. Skrattade, kramades och var allmänt tacksam över det mesta. Åkte hem innan det blev ljust och åt varmkorv.

Idag har jag jobbat och fått reda på att jag är ledig imorgon. Nu ber jag för fint väder. Sedan blir det vallen och umgås med fina människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0