Sommarlov

Spenderade fredagen med att leta reda på mina studenter i folkmassan i Borgaparken. Spred lite rosor runt om mig och åkte sedan hemåt innan studentmiddag. Åt god mat, grattade Agnes en gång till, drack vin och öl och njöt av vädret trots myggor och knott. Kvällen fortföljde med fest i lillbyn med massor av trevliga människor och nattbad och den avslutades med att somna på en soffa och vakna med nackspärr. Helt klart värt det.
Dagen efter sprang jag barnbent, skrattade och badade igen. På natten jobbade jag på balen samtidigt som jag kollade på alla fina klänningar. Kom hem till Delsbo och vandrade en bit i den varmaste natten hittills. Vaknade sent och trodde att jag skulle svettas bort innan vi tog en promenad till badet för att sedan bli besvikna över den kalla vinden.

Idag har jag firat mig syster som fyller tre år. Prinsesskalas och spyfärdig efter all tårta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0