Sommardagar och fyllesvin

Helgen som varit började redan i onsdags med ett besök på Böcksen. De två senare dagarna spenderade jag i solen med grabbarna, den ena på gokartbanan och pizzerians terass, den andra på pizzerians terass och på en gräsplätt och vid vollybollplanen. Jag hann bränna mig på ena axeln, göra illa mig utan att komma ihåg hur, bli kallad fula saker. Men allt så himla värt det när jag sovit gott, skrattat för ett år, premiärspelat vollyboll och kramats. Det var fina dagar även om minnet sviker på nattsidan. Idag är jag glad trots att de två senaste dagarna varit lite sega och jag inte tvättat håret på fem dagar. Imorgon blir också en fin dag. Eller idag.


Förmys med Pems innan Bockarna.

Sommardags-häng på Blåsåsen.
Helt klart en mer än duglig start på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0