1,2,3,4,5,6...

Har spenderat de tre sista dagarna med den nyblivne 18åringen. Ätit tårta. Tagit långpromenad. Ätit kakor. Tagit långpromenad. Ätit lite tårta till och skrattat en massa med finaste vännerna. Druckit kaffe och sedan hängt lite på stan.
Nu försöker jag förbereda mig för jobb på August ikväll. Har sett fram emot det tills ungefär nyss. Vet inte hur jag tänkte när fulla människor+nykter jag= irriterad och otrevlig jag. Men förhoppningsvis ska det flyta på.
Sover i stan i natt och hoppas att jag är på bättre humör imorgon så jag får reta upp någon stackare som jobbar i garderoben då.

Då jag fick en ny mobil förra helgen ville jag knäppa kort för att visa hur grym telefon jag numer äger. Gick, sådär..



Det här ska iaf föreställa två bilder på en tredjedel av gänget som kom för att äta min goda kaka och för att gratta Marica på födelsedagen. Det är ett under att jag inte har träningsverk i kinderna, för OM jag skrattade. Fina fina vänner.

Nu ska jag återgå till det jag gjorde nyss. Ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0