Countdown

Nu sitter jag hos min så ofta kallade sambo och har precis agerat frisör åt henne. Tänkte sätta mig ner och ta det lite lugnt nu men istället skäller hon på mig från badrummet att jag måste städa min garderob. Vet inte riktigt varför, men det känns som att jag lever med mamman trots att hon är fyra mil bort. Å andra sidan är det väl kanske bra att någon håller reda på mig här också. På samma sätt som hon håller ihop mig många gånger.

Snart är det helg igen. Och anledningen till att jag inte gjort ett master-inlägg om föregående helg är för att jag minns den lika väl som ni ungefär. Nej. Okej. Där tog jag väl kanske i lite. Men den var väl inte så mycket mer innehållsrik än is, brasa, kall korv, bad och rökigt barhäng. Hemskt kul visserligen men någon bättre förklaringen än så där finns det väl inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0