Lev

Slapp sova ensam i lördags, och alla nätter efter det fram tills idag. I måndags käkade jag middag med mina fina flickor, drack lite vin och spelade spel. Igår klev jag upp tidigt för att ta bussen till frigge, åt mysfrukost och hade klädångest innan jag och bästa pemman åkte till Sundsvall. Var där hela dagen och spenderade sedan kvällen med pemman och Ida med spel och prat. Upp tidigt idag igen för att följa med Marica till sjukhuset. Det blev operation och vi blev där i nio timmar. Jag kan även efter dagen konstatera att jag är det sämsta sällskapet någonsin när det kommer till sjukhus. Tur att hennes mor var där och kunde hjälpa mig att inte svimma och spy. Ehe.


Världens bästa Emmy får liva upp inlägget lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0