Gone with the sin

Har spenderat hela dagen på Högskolan i Gävle. Varit på två informationspass och båda om helt olika program. Vet inte hur det kommer sig att jag både vill plugga ekonomi och lära mig göra specialeffekter på datorn. Hur som, åt god lunch och gick sedan runt och beundrade deras campus. Sjukt fint. Har sedan jag kom hem hunnit med en väldigt kort promenad, handlat tvättmedel och pluggat. I natt sover jag ensam i lägenheten och det är första gången på länge. Känns ovant. Läskigt.

Ungefär som de vita väggarna känner jag mig lamslagen och tom. Går konstiga vägar fram till mål jag inte ser. Säger åt mig själv att lära mig av mina misstag, men kommer på mig själv upprepa dem hela tiden. Ger mig fan på att utföra något helhjärtat, men kommer på mig själv att stirra blint på mattan som är lika svart och trasig som jag känner mig. Då. Misslyckad och utan självdisciplin. Vaknar glad, men fortfarande lite trasig, mitt i natten och ler för att därefter somna om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0