I feel good

Åkte in tidigare till skolan för att skriva klart ett reportage, presterade på lektionerna, åkte hem och diskade för att sedan ta en promenad upp till morbrorn för att städa där. Sedan fått middag hos bästa mormor, pratat minnen och skrattat i solen. Nu har jag just kommit tillbaka till lägenheten och har hunnit damsuga så att Marica blir glad när hon kommer hem. Oj, nu var jag nära på att göra en glad smiley. Typ lika hemskt som att det snöade igår. Jaja, nu ska jag sätta mig och läsa igenom texten till nationella i engelska b som vi har på fredag. Hejja hejja!

När det har varit sommarväder och man har gått med bara ben en hel vecka och helt plötsligt en natt börjar snön falla. Precis så. När det vibrerar i telefon under en tråkig lektion och en mysig känsla infinner sig i magen för att sekunden senare försvinna och man blir besviken över vem det var som messade. Precis så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0