May you always be courageous

Steg upp tidigt imorse för att skriva Nationella, hann därefter vara på skolan i en timme innan jag blev upphämtad för att åka till Iggesunds Bruk. Där jag skulle spendera de kommande åtta timmarna för att fixa ett reportage. Nu är jag ganska nyligen hemkommen efter passet bestående av åtta koppar kaffe, 15 sidor material och en ny liten minidröm rikare. Vem kunde tro att jag skulle intressera mig för bruksarbete.

Som att förväntas anstränga sig men inte riktigt vara den typen, dansar istället vidare utan några tankar på något annat än bara stegen. Precis så. En vas fylld med vatten som sinar bort innan du hinner blinka. Ungefär så. En nattvandring på dagen förvirrad över fåglarna som fortfarande kvittrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0