catch a fire

Onsdag. Å underbara onsdag. Den bestod av bästis-häng. Först kaffe, julbulle, spel, skitsnack (så klart!) och second hand-kikning följt av solning med bästa E:na. Glá-magad ja kände mig. Sen åkte jag och drack öl och kikade på fotboll och lekte sambo med Marica igen. Fast i vardagsrummet. Slutade med en liten sentimentalfylla i sängen. Alltid lika mysigt och givande. Nästan så att vår balkong-känsla infann sig en sväng där på nattkröket.
Igår var jag sådär jävla bra igen. Sov över. Grovt. Men det verkar nästan vara anledningen till kreativiteten. Hursom, stannade kvar någon timme och gjorde klart några arbeten. Näven upp för mig.
Ikväll ska jag först jobba, och inte kolla på klockan förän någon säger att jag får sluta. Sen ut, okänd destination, och dricka öl i goda vänners lag.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0