De är ene fine drömfångere ja har

Trots försovning och en trötthet från helvete visade det sig bli en bra dag idag. Skolmässigt. Var jävligt duktig och satt kvar och pluggade efter skolan till och med. In your face trötthets-jag. Sen fick jag, som vanligt i huset 8, gomiddag bestående av fläsk å pärer. Åt nio portioner för många men jag lever. Sen tänkte jag sätta mig ner och vara ännu mer jävligt bra och plugga matte. Ett tal. Sen så var det dags för utbrotts-Angelica att ta en paus. Den håller på än. Kommer göra hela natten.


Istället posar jag med blank-ansiktet..


Och vilar stor-näsan på stor-dosan med stor-snusen i.

Och så såg jag helt plötsligt hur obra jag hade tvättat ansiktet. Svartfläckene under ögene. Duger å söve i.
God natt och på återseende. Nästa gång ska jag vara ett mer normalare jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0