An end of an era..

Imorse var jag spyfärdig. Sedan gick lektionerna så bra att det mesta släppte. Stannade kvar på skolan och pluggade några timmar, åkte hem till Delsbo och bar möbler och packade kartonger. Årets sämsta dag tror jag. När lägenheten ekade tomt, lämnade jag ofrivilligt nyckeln och åkte med en klump i magen tillbaka till Forsa. Hem. Hade jag haft tid hade jag kollat på serier och gråtit och snusat i min ensamhet. Men istället satte jag mig ner och fortsatte plugga.
Nu har jag haft paus för att hänga in kläder i garderoben igen. Efter åtta månader i en annan.

Nu ska jag återgå till protoner och elektroner. Imorgon ska jag skriva prov, plugga och sedan jobba kvällspass.

Må väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0