häftiga vardagen

Missbedömde tillfriskningen och rörde mig ute i den friska luften idag. Dumt val. Tog några värktabletter och slog ner mitt stora men rätt söta arsel i soffan igen. Har sedan kollat på skit-tv och hyrt en skit-film med mamman. Druckit två glas vin har jag faktiskt också gjort (sket blanka fa-an i vad bipacksedeln på mitt penicillin sa och va rebellisk å sånt). Blev varken bättre eller sämre. Ovanlig känsla de där alltså. Är nog riktigt sjuk. Uhu.

Juholt har avgått också, med den enda skillnaden att det blev officiellt och på riktigt. Försöker ha så få saker som möjligt att säga om det. Men det var ju rätt väntat. Han påstår att han ville. Jag synar bluffen och säger att det beror på påtryck från media och diverse kostym-människor.

Så himla intressant har min lördag varit. Tackar Juholt att den åtminstone var mer spännande än fredagskvällen.
Hahaha. åå livet.

Kommentarer
Postat av: alexandra

re: Precis! Jag tycker alla kroppar som är hälsosamma är fina, på olika sätt, men ser fortfarande inte hur folk missat att magra personer också mår skit av idealen, fast åt andra håll.

Och tack så mycket, du är suupersnygg så! :*

2012-01-23 @ 18:30:14
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0