peppar peppar

Efter jobbet i fredags gick jag ut och tog någon öl med vänner och kollegor. Lördag efter jobbet somnade jag innan jag ens hann klä av eller släcka lampor. Vaknade 17 timmar senare. Har tydligen varit dåligt med sömn under lovet. Igår började skolan igen och det gick så jä-ävla bra. Mötte upp bästa vännen på stan innan jag åkte hem och hon gick till sin första dag på jobbet. Känner mig mammig å stolt å sånt. Sen hade jag mest tur i världen och fick henne som sovsällkap under natten. Så idag blev ytterligare en jä-ävla bra dag i skolan trots försovning.
När jag kom hem efter skola å filminspelning (japp, jag har övat ytterligare på film- och skådespelskunskaperna) hängde jag lite till med vännen innan hon åkte på sin andra dag (kände mig nästan ännu mer mammig..) å jag satte mig för att plugga. Å hujedamig va jag pluggade.

Nu ska jag välförtjänt lägga mig och läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0