två veckor

Det börjar kännas i hela kroppen nu att studenten snart är här. Kan inte för mitt liv förstå hur jag har satt mig själv i den här förbannade stressituationen. Det är så lätt att vara efterklok. Men svårt att få saker gjorda i största stress och magont över det. Extra tacksam över kärleken när det knyter sig i magen varje vaken minut.
Och extra tacksam över mamman som står ut med gråt och utbrott, tacksam över att hon inte ger sig när jag så gärna vill.
Byter tillbaka till pluggdatorn och försöker ha tålamod till att göra klart. Kämpar tills killen kommer hem. Då ska jag bara njuta av allt som är bra. Han.

Kommentarer
Postat av: Elina

Kämpa på bästa Gelis! Snart är det över, å då åker du å Pemman iväg till solen och få ha det bra :) Sen när du kommer hem så får du skrika och va glad över att skol eländet är över. Love u bästen! <3

2012-05-22 @ 01:25:52
Postat av: bästnn 2

jaa, kämpa på bästnn!!!! du har så mycket att se framemot sen! LOVE <3

2012-05-24 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0