det är ju frågan

Igår var jag på första träningen på gymmet men hann hem till andra halvlek. Med andra ord missade jag inte när Zlarren som vanligt levererade. Sen diskuterade vi varför han egentligen delat upp sverige i två läger, för vem är bättre, egentligen? är ju bara ett ärligt konstaterande. Jaja. Idag kan jag knappt gå. Men har ändå varit och köpt biljetter till årets IFskiva. Och på vägen hem mötte vi några man är sådär tvungen att heja på och med det artade sig en diskussion om huruvida jag ser för störd ut när jag flinar vanligt eller ej. Jag känner mig störd. Känns liksom i ansiktet att jag förmodligen ser störd ut. Därför blir det alltid att jag blottar mina jävligt stora tänder, men utan att jag tänker på det. Någonsin. Tills idag. Konstigt, men jag får nog hålla mig till det i framtiden också.
 
 
Sedan har jag ju faktiskt inte sagt något om något utav det ser särskilt äkta ut. Ändock.
 
Trevlig kväll va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0