på själva paketet

I lördags åkte jag (körde t.o.m) tills sundsvall med mamman å svärmoren. Handlade för lite kläder och för mycket saker på Ikea istället. Men lägenheten känns hemtrevligare. Sen hämtade vi upp mannen och blev sedan bjuden på middag hemma i forsa. En sån där kväll man väldigt lätt uppskattar av den anledning att det är fantastiskt. Precis som mannen och båda mammorna är.
Efter det åkte vi hem till byn och dansade innan vi gick hem i kylan.

Idag har jag varit och simmat (äntligen) och nu har jag bakat mina första muffins. Blir sådär mammig och vill mata robin med allihopa.

Imorgon drar fotbollsträningen för mig igång fast det börjar på gymmet. förbereder mig psykiskt för träningsverken som kommer infinna sig snabbt och längee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0