dosjävel

För några dagar sedan valde vår kära boxer-dosa att helt plötsligt, och utan anledning, ta sitt liv. Mest ledsen, eller förbannad, över detta är mest jag och sambon och inte hens egen lilla family i form av tvdosan.
Den var fast på kanal fyra. Men efter otaliga utbrott på skitprogram som Dallas, repriser på programhiten X-factor (vet inte om det är med c och därav lite internationellt eller bara helt svenskt och med k, skitsamma) så kom vi på att man ju faktiskt utan boxer ska ha 1,2,4,6:an och Kunskapskanalen. Lycka.
Denna sjukliga morgon har jag dock svårt att bestämma mig mellan Holby City och Stargate Attlantics (eller vad i helvete det heter). Eller såklart reklamer på de resterande reklamerna.

Vad jag med detta onödigt långa och beskrivande inlägg, eller onödigt öht, är tips på vad vi kan ersätta vår dosa med? Universaldosa säger endel, endel att de bara fungerar till TV:n och liknande och inte boxer. Ta med den döda och tvinga dom att ge mig en ny jävel som inte tänker lämna oss i närmsta taget?

Jag vill se South Park och Project Runway. Come on!

Nu kom gubben hem och han är nog minst ledsen då detta, enligt honom, är en utmärkt ursäkt till att spela dåliga TV-spel. Nej gullet, jag gillar det inte.

Kommentarer
Postat av: Elina

Vi tappa bort boxer dosan när vi flytta till friggesota så vi köpte en universal å det fungera. Sen att vi såklart hitta rätta dosan en timme senare...aa. Men prova universalen :)

2012-09-18 @ 20:24:14
Postat av: gelis

okej. Tack!! Dör tristessdöden när jag är arbetslös å doslös, hehe. Vart hittade ni förresten en sådan dosa?

2012-09-18 @ 21:31:22
Postat av: Elina

Ja men tänk på stackars mäg då som faktiskt bara har grundutbudet! Jag dör lite varje dag. Vi köpte våran på P.O:s, men lycka till å hitta nått där nu :P

2012-09-18 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0