kärlek å kärlek

Idag fick jag ett ryck och möblerade om våran lilla lya så gott som det går. Det blev way much bättre än innan. Sedan har jag ÄNTLIGEN träffat mina fina E:n, tre timmar med kaffe och skitsnack på en pizzeria i byn. Dom är så himla fina och gör mig så jävla varm i lill-hjärtat.Tack för att ni finns och är bäst!
 


När jag kom hem har min finaste bästa sambo och pojkvän tänt ljus och städat det som var kvar. Så nu sitter vi och myser och bara är kära. Känner fortfarande att jag är nykär efter ett halvår som par och sambo. Han är ju helt fantastisk, min fina kille!
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Det va så himlans fint att träffa dig. Love u so much! <3

Svar: Men inte i närheten så himla fint de var å träffa er! Äntligen som sagt. Loooove u bästa elis!
Angelica Juhlin

2012-09-21 @ 01:44:02
Postat av: pemmen

PUSS! <3

Svar: pussen å kramen!
Angelica Juhlin

2012-09-26 @ 23:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0