Something strange

Det är fredagkväll och jag har prioriterat skolan. Jag hade lagt upp en plan för hur jag skulle gå till väga för att hinna med deadlines och allt annat. Nu sitter jag här och har bara skickat in ett utav tre arbeten till min lärare. För sent dessutom. Men jag klämde in en liten ursäkt och talade om att de resterande två artiklarna skulle bli ännu senare. Nu vet han i alla fall.

Jag hämtade min syster från dagis i eftermiddag och såg en bilkö som förmodligen fortsatte ytterliga en kilometer utanför mitt synhåll, blåa sirener som fick himlen att se allt annat än svart ut och jag såg en bil i diket, en på bärgningsbilen och sedan blev jag sentimental och ringde mamma. När det skedde rakt utanför mitt fönster var det svårt att inte vara nyfiken. En knapp timme senare skedde ännu en olycka, ca 200 meter därifrån. Jag är glad att mamma kom hem med skinnet i behåll. Men är ledsen över att det gick mindre bra för våra grannar.

Total kaos.




Kommentarer
Postat av: frida

Menar du den i Forsa? När jag tog bussen till Ljusdal fick jag sitta i en bilkö för det var bilar inblandande. As dygt :o <3

2010-02-13 @ 09:58:39
URL: http://fridilin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, jag menar den i Forsa. Jag kan tänka mig det, såg fyra bussar inom bara 200 meter ungefär.

2010-02-13 @ 10:22:36
URL: http://juhlinangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0