wherefore art thou Romeo

Kan bli så glad ibland över att jag inte ägnar större delen av mina dagar att tänka på något som inte är längre. Hur jag istället kommer på mig själv att inte ha tänkt på det på hela dagen.
Och inte dagen innan det.

Idag kan jag också känna att jag var nervös helt i onödan inför imorse. Var bajsnödig på bussen helt i onödan med andra ord.
Däremot är jag lite nervös inför Dagen, även om det inte infinner sig förän om två veckor.

Kul att andra tjejer kallar sin bröllopsdag för Dagen med stort D, medan min är när jag ska ligga under kniven och gråta. Fast båda grejerna är ungefär lika hemska.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad ska du göra? :o

2011-02-03 @ 19:50:00
URL: http://sofiahast.blogg.se/
Postat av: Angelica

Men det där vid bröstet. Ska göra ett nytt försök att ta bort det om två veckor och förhoppningsvis springer jag inte därifrån den gången.

2011-02-03 @ 20:16:24
URL: http://juhlinangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0